neljapäev, 16. oktoober 2014

Iseenda maailmas...

Terekest jälle!
Jah, ma tean, ma pole kaua kirjutanud, vabandan.
Igatahes, mis siis vahepeal juhtunud ka on? Üpriski palju, kuid enamjaolt ikkagi kool, kool, kool ja veelkord kool.
Pikad koolipäevad, tunnikontrollid ja kontrolltööd, halvad hinded ja veel kõik, mis kuuluvad gümnaasiumisse. Lootsin küll paremat algust, kuid üritan ennast parandada ja rohkem püüelda paremate tulemuste nimel. Harjumise asi.

Käisime vahepeal klassiga Narvas, täpsemalt Narva karjääris. Tehti väike loeng ja ka ekskursioon. Me kõik vajusime pidevalt mudast ja porist läbi, aga vähemalt oli nalja kui palju. Hiljem saime linnas ka veidike vaba aega ning siis suundusime kodu poole.

Ühel kolmapäevasel päeval, täpsemalt öeldes eelmisel kolmapäeval (08.10.2014), käisid meil koolis soomlased. ÕE raames oli mul ka nendega kohtumine ja tore oli näha uusi inimesi ning kuulda võõrast keelt. Peale kahetunnist kohtumist suundusime peale minu veel üheksa inimesega Toila poole, kus toimus 1,5h konverents. Oli tore ning saime arutada huvitavatel teemadel. Ning tänutäheks või preemiaks, saime minna ka termidesse, mis olid meile tasuta. Väga mõnus õhtupoolik super inimeste seltsis!

Eelmisel pühapäeval (12.10.2014) suundusime vanematega Tallinna poole. Külastasime mu ristiema, kohvitasime ja koogitasime, siis suundusime edasi YFU lepinguvestlusele, mis oli väga tore. Mina ja ka minu vanemad jäid väga rahule ning sain ka motivatsiooni juurde. Peale seda saime vennaga kokku ja suundusime Laulasmaa poole. Käisime seal mu isa onul ja ta naisel külas. Mulle on seal alati meeldinud ja lähen sinna alati suurima hea meelega.

Täna käisin Haridusfestivalil, mis osutus üsna igavaks, vähemalt minu arvates. Lootsin põnevamat ja huvitavamat üritust, kuid käras kah.
Registreerusin kahte töötuppa:
1) Y põlvkond töömaailmas/tööturul/hariduses ja tööl- võlud ja valud.
2) Turism on elu. Ela täiega!
Esimene töötuba oli hea, sain isegi veidike motivatsiooni, kuid teine töötuba ei olnud minu arvates üldsegi nii põnev, kui oleksin lootnud.

Peale Haridusfestivali suundusin kodu poole, õppisin vajalikud asjad ära ja hakkasin jällegi YFUga tegelema. Lõpetasin toetuskirja jaoks vajamineva CV ära ja hakkasin ka juba koostama YFU koostööpartnerite tabelit, et hakata juba varsti saatma e-maile, helistama, postiga kirju saatma jne.

Ning homme toimub meil lõpuks ometi rebaste ristimine/rets. Õnneks või kahjuks toimub see ainult üks päev. Mul on juba teada, kes mind retsima hakkavad ning loodan, et jääme ikka teistega ellu.
Eks näis, mis saama hakkab.

Aga praeguseks on vist kõik, sest tahaksin magama minna.
Head ööd! :)














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar