reede, 4. juuli 2014

Lõpetamine

Ja läbi see saigi...
Olen küll Järve Gümnaasiumis õppinud kaks aastat, kuid selle ajaga on see kool ja inimesed väga kalliks saanud ning kurb on mõelda, et paljud lähevad ära... Aktus oli iseenesest armas, kuid ma õnneks/kahjuks ei nutnud. Aktuse ajal tehti igaühe kohta armsaid iseloomustusi ja kõik, mis aktusel toimus, oli väga super! *ohkan*
Sain kunstiõpetuses ka kiituskirja, mille üle olen väga uhke ja loodan, et see kunagi tasub ka ära!
Peale lõpuaktust toimus Kauksis lõpupidu, millest ma osa ei võtnud, sest olin kodus ja tähistasin sugulastega oma lõpetamist. Kui mõtlen tagasi sellele päevale, siis meenub mulle, mida mu vanaema mulle tol päeval ütles: "Mu printsess on lõpuks suureks kasvanud ja juba jälle on üks suur etapp läbitud!" Seda oli väga armas kuulda :)
Jään edasi õppima Järve Gümnaasiumisse ning lähen reaal-looduse suunda. Nägin juba uut klassi nimekirja ning kindlasti tuleb keegi veel juurde, kuid olen väga põnevil ja ootan juba sügist!
Ning lõpetuseks mõned pildid :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar