reede, 4. juuli 2014

Rootsi kruiis

Tere jälle!
Olen blogimise kahjuks unarusse jätnud, sest väga kiire on olnud. Kuna teen kohe mitu postitust, siis alustaksin Rootsi kruiisist, mis toimus 14.-16. juunil. Nimelt läksime sinna oma klassiga ja kokkuvõttes oli täitsa tore, va. mõned hetked. See oli mul juba kuues kord külastamaks Stockholmi, kuid siiski olin väga elevil ja rõõmus. Olin Marianne, Annika ja Eliisiga ühes kajutis ning nad on väga toredad kajutikaaslased.
Kui eelmisel aastal olime klassiga Karjamaal ning leppisime kokku, et järgmine aasta (ehk siis see aasta) korraldame midagi suuremat, siis meie plaanimine toimis ja saime ilusti ära käidud. Ning kusjuures ilma klassijuhatajata! Veetsime palju aega välistekil ning tagasi sõites isegi lehvitasime inimestele, kes tulid Marienhamnis peale. Jäin kruiisiga väga rahule ning tegin ka mõningaid pilte (mitmed neist on ka siin postituses). Ahjaa, ma leidsin ühest Stockholmi toidupoest Ben&Jerry jäätiseid ning pidin otsustama, millist võtta ning valisin šokolaadijäätise šokolaadi-brownie tükkidega, mis maitses nagu paradiis. Parim jäätis!
Ning loodetavasti meeldivad teile need pildid! :)














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar