laupäev, 30. august 2014

Nautides viimaseid suvepäevi

Ei teagi, millest täpsemalt alustada...
Hei, vist?
Oeh, ma ei tea isegi.

Igatahes kahjuks või õnneks hakkab ülehomme kool pihta. Tegelikult isegi ootan kooli, kuid jälle tulevad need pikad koolipäevad ja alati antakse palju kodutöid, isegi liiga palju.
Nägin juba esimese trimestri tunniplaani ja vist võib isegi rahule jääda. Muidugi on esmaspäevadel kaheksa tundi ja reedel ka kahjuks kaheksa tundi, kuid see eest on reedel esimene tund vaba, nii et jess, ma saan reede hommikuti 45 minutit kauem magada. *väike rõõmutants*
Kuna ma olen reaal-loodussuunas, siis lisandub põhitundidele ka ökoloogia, füüsika praktikumid, keemia praktikumid, ökoloogia praktikumid ja ka matemaatika praktikumid. Muidugi tuleb ka majandusõpetus, kuid loodan, et tunnid tulevad talutavad ja üritan ennast ilusti kokku võtta ning jääda ikka nelja-viieliseks. Mission accepted!

Eile käisin jällegi koolis. Täpsemalt öeldes keeletestide pärast. Inglise ja vene keele testid. 2. septembril selguvad ka rühmad, et kes sai tugevasse rühma, kes nõrgemasse. Inglise keele test läks vist hästi, loodetavasti saan ikka tugevasse rühma. Vene keele testis ma eriti ei pingutanud ja ei tahtnud ka pingutada, sest ma ei tahtnud saada liiga palju punkte, muidu läheksin tugevasse rühma. Kuid tugev rühm loeb vene keeles raamatuid, kirjutab kirjandeid jne ja ma pole veel nii tugev vene keeles, nii et lepin nõrgema rühmaga väga hästi. Mäletan 6nda klassi algust... Pidin otsustama, et kas hakkan õppima vene keelt või saksa keelt. Ma tahtsin tegelikult õppida saksa keelt, aga kuna ma elan Eestis ja täpsemalt öeldes Ida-Virumaal, siis kulub vene keel rohkem ära. Aga noh, see selleks.
Peale teste läksime jällegi aulasse proovi tegema. Nimelt on "meie klassi" korraldada kooliaasta avaaktus. Just nimelt, "klassi" korraldada. Tuleb välja, et meie klassis käib ainult umbes 10 inimest, sest täpselt nii palju meid kohal oligi. Ühel proovil oli isegi 4 inimest. Kuid saame ilusti hakkama ja eks ülehomme selgub, kuidas aktuse välja näeb. Loodame parimat!

Augustis jõudsin Viitna Teaduslaagris käia. Ma ju tõeline teadlane, kõik vist teavad seda :D
Aga jah, väga tore oli seal, sain mitme uue inimesega tuttavaks. Samuti sain ka targemaks tänu pikkadele loengutele.
Peale selle jõudsin augustis veel puhata, päevitusrante saada, veelkord puhata, palju süüa, koolis käia, mitme toreda inimesega väljas käia ja suvest veel viimast võtta.

Räägiksin ka oma väikestest plaanidest. Nimelt plaanin minna 2015/16 aastal minna Saksamaale vahetusõpilaseks. Täpsemalt öeldes keelelaagriga, et ikka tugevamat algpõhja alla saada. Kahjuks on see küll väga kulukas, täpsemalt öeldes 6670 eurot. Kui ma Saksamaale ei saa, siis Austriasse või Šveitsi, kuid kõige rohkem sooviksin ikka Saksamaale.
Saatsin paar päeva tagasi taotluse ära ja saatsin YFU Eesti kontorisse ka ülejäänud vajalikud dokumendid ära ning nüüd ootan valimispäeva kutset. Loodan parimat, sest see oleks imeline kogemus ja parim võimalus!

Hoian teid ikka kursis oma tegemistega, üritan tihedamini postitada!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar