neljapäev, 11. september 2014

11.09.2014

Olen küll tohutult unine, kuid otsustasin ikkagi selle postituse ära teha.
Nimelt on juba kool peal ja homme lõppeb teine koolinädal. Igapäevaselt on palju tunde ja olen sageli peale kooli väsinud ning kindlasti ka näljane, eriti viimastel päevadel.

Esmaspäeval (08.09.2014) pidi meil olema kahes aines sõnadetööd, täpsemalt öeldes inglise keeles ja vene keeles. Inglise keele töö läks hästi ja sain 5+ (ma ei tea, miks õpetaja neid plusse paneb alati, kui töö on täiesti korras, aga see selleks). Olime vene keele tunnis ja rääkisime veidike ning lugesime teksti, kui korraga hakkas tuletõrjehäire undama. Ehk siis pidime välja minema ja seal rivistuma jne, kuid õnneks pääsesime tööst. Saime veel matemaatika tunnikontrollid kätte, mis olid kohutavad, kuid ma sain 4 ja mul jäi 1,5 punkti viiest puudu, nii et olen isegi rahul, arvestades enamuste hindeid.

Teisipäeval (09.09.2014) valutas mu kõht hommikust saati. Ja kuna meil oli sel päeval kaks kehalise kasvatuse tundi järjest ning tegime kestvusjooksu ja hiljem 30m ning 60m ajale, siis valu läks aina suuremaks ja suuremaks. Õpetaja ütles, et võin puhata ja ma ei pea kaasa tegema, kuid ikkagi pingutasin lõpuni välja ega andnud alla. Vähemalt olen selle poolest enda üle uhke.
Ja peale kooli läksime Punasesse Risti ja panime kokku umbes 300 abipakki. Järgmisel nädalal paneme veel umbes 100 pakki kokku!

Kolmapäeval (10.09.2014) ehk eile oli tavaline pikk koolipäev ja eriti midagi ei toimunud, peale selle, et Hegnele kukkus garderoobis kapiuks põhimõtteliselt peale, kuid ta ei saanud õnneks viga. Samuti Skypesin õhtul Robiniga üle pika aja. Viimati nägin teda läbi Skype äkki juuli lõpus või augusti alguspäevadel.

Tänane ehk 11.09.2014 oli talutav päev. Eriti midagi ei toimunud. Jällegi 8 tundi koolis olemist ehk siis tänasteks aineteks olid: füüsika, ajalugu, kaks matemaatikat, vene keel, füüsika praktikum ja kaks majandusõpetuse tundi. See vene keele sõnadetöö, mis pidi toimuma esmaspäeval, toimus täna ja see läks vist hästi. Kui läksin peale tundide lõppu bussipeatusesse, et sõita Jõhvi poole, et koju minna, siis pingi peal istudes ja muusikat kuulates sain korraga meili. Kui nägin juba pealkirja, sattusin ekstaasi. Nimelt sain YFU valimispäeva kutse järgmise nädala pühapäevaks ehk 21. septembriks. Olin väga rõõmus ja ootan juba, et mu ema tuleks Türgist tagasi, et talle edasi öelda, et järgmine pühapäev on otsustav hetk. Juba tuli väike närv sisse, kuid üritan maha rahuneda. Pean teavitama hiljemalt teisipäeva hommikuks, kas olen järgmisel pühapäeval tulija või mitte, kuid kindlasti lähen, sest ei taha seda hilisemaks lükata. Samuti pean täitma veel ühe täiendankeedi ja saatma selle Eva-Helenile, kuid selle ajan korda lähipäevil.

Homme ehk 12.09.2014 toimub meil tervisepäev. Meie kooli 7.-12. klass on Sakal ja hakkame mingit rada läbi käima ja hiljem pidi tulema ka mingisugune viktoriin, eks näis, mis saama hakkab. Võtan arvatavasti kaamera ka kaasa, et saaksin kõndides pilte teha, kuid eks see selgub hommikul, kõik oleneb ilmast! Ja kui tuleme päeval kooli tagasi, siis lähen käin läbi ka ÕE koosolekult.

Kuid nüüd lähen suurima hea meelega magama, sest olen unine ja väsinud ning homme tuleb sisukas ja loodetavasti tore päev!
Ilusat õhtut ja und!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar