kolmapäev, 26. november 2014

26112014

"Mõned inimesed unistavad suurtest saavutustest, samal ajal kui teised neid teevad."


Viimased päevad on möödunud nii kiiresti ja positiivselt, eriti tänane. Käisin pühapäeval YFU stipendiumivestlusel, mis läks hästi ning täna sain teada, et ma osutusin valituks ja sain 2000€'se stipendiumi, mis aitab mu vahetusaasta osalustasude tasumisele tohutult palju kaasa. Tegin esimese osamakse ka ära, milleks oli 5% ehk siis praegu on mul kokku 2333,5€. Kui teatasin uudisest vanematele, siis mõlemad olid tohutult rõõmsad ja ütlesid, et on mu üle uhked. 1/3 summast on juba koos ning 2/3 vaja veel saada, kuid usun, et saan hakkama. Kui ma ise endasse ei usu, siis kes veel peaks uskuma?! Unistan suurelt ning näen vaeva nende täide viimisega.

ENTRUM'iga edeneb ka kõik suurepäraselt. Ei väsi kordamast, kui suurepärane meeskond ja mentor meil on!
Saime kodutöö kätte ning esialgu ehmatas ära, sest see on nii mahukas, kuid kui anname endast kõik, et saaksime selle õigeks ajaks ära tehtud ja saadetud, siis boonuspunktid tuleksid suureks abiks. Praegu juba kogume mõtteid, kuidas kõike võimalikult hästi teha. Võtan disainimise mingil määral enda peale ning olen ka tegevjuhi eest. Loodame parimat!

Ning kaks toredat pilti meenutamaks suve...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar