pühapäev, 2. november 2014

Kiire, kiire, kiire.

Tere jälle.
Tahtsin seda postitust juba teisipäeval teha, aga noh jah, lõpuks ometi leidsin aega.
Nimelt käisin teisipäeval ENTRUM'il, mis oli väga väga super. Sain inspiratsiooni, häid ideid ja toredaid emotsioone tunda. Meid jaotati töötubadesse ära ning ma olin töötoas, kus oli patrooniks Ülane Vilumets. Leidsime suurepärase tiimi ja mentori ning loodan, et saame oma ideega läbi ning saame seda kõike teostama hakata. Pakub head eneseteostust!
Täitsime töölehti, panime oma mõtteid kirja, pidime nendest rääkima, pidime teistele inimestele ka tutvustama ning jõudsin käia rääkimas kahe mentoriga. Mõlemad kiitsid ideed ning sain motivatsiooni juurde. Samuti sain ühelt mentorilt häid mõtteid ning ka ta kontaktandmed, kellega juba ühendust võtsin ja temaga YFUst rääkisin ning sellega seoses häid nippe juurde sain.
Samuti pidime tegema "liftikõne", mille pikkuseks oli 45 sekundit + juurde küsitud küsimused ja nendele vastamine. Tundus, et teistele meeldis ka meie mõte.
Päeva lõpetuseks saime ka kooki, mis oli tohutult maitsev ja sööksin seda uuesti, kui mul võimalust oleks. Ning, et ma ei unustaks mainida, siis Rudolf oli ka seal ja väga tore oli teda jälle näha. Ostsin ta soovil nende kalendri ka (väike promo http://tegude.kalender.ee/) ning ootan juba uue aasta algust, et saaksin seda kasutama hakata. Peale üritust aitasin tal asju kokku panna, selfie'tasime veidike ja siis läksin koju, et õppida matemaatika kontrolltööks, mis läks halvasti. Üritan järgmised kursused paremini teha.
Sel nädalal oli tohutult kiire ja käed-jalad olid kogu aeg tegemist täis, kuid see on alles algus.
Iga päev möödub kiiresti, sest mul on vaja tegeleda kooliga, teha palju kodutöid, olla kolmel päeval koolis kella neljani, tegeleda õpilasesindusega, tegeleda YFUga ja Entrumiga jne. Homme lähen Piret Niglase trenni ka, et ikka rohkem tegemist oleks (nagu mul oleks seda vähe). Mitu inimest on juba küsinud, et kuidas ma jõuan ja jaksan selle kõigega tegeleda, kuid ma ei näe põhjust, et miks ma ei peaks nendega tegelema. Ma tunnen ennast niimoodi tegusana ja õnnelikuna ning mis kõige tähtsam, see tuleb mulle tulevikus suureks abiks.
Peale selle, et gümnaasium on väga tähtis ja soovitav on mitte tundidest puududa, suudan ma ikka endale mingiteks päevadeks muid tegevusi leida, et mitte kooli minna. Nimelt järgmisel reedel ei lähe ma kooli, sest lähen hommikul Tartusse ja sealt edasi Karksi-Nuia EÕEL'i XXXI ÜK'le ning tulen pühapäeval tagasi. Ülejärgmisel reedel lähen veel varem hommikul Tartusse, et minna spordiarstile. 28ndal novembril puudun ka pooltest tundidest, sest lähen Tallinnasse, saan Rudolfiga kokku ja siis edasi YFU üldisele infotunnile. Ja kindlasti tuleb lähiajal veel tegemisi juurde, kuid eks näis, kuidas jõuab.

Lähen kohe homseks geograafia tööks kordama ja siis magama.
Ilusat und kõigile!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar