laupäev, 10. jaanuar 2015

2015 aasta eesmärgid

"Don't set yourself on fire to keep others warm."


Hei!
Tahtsin teha ühe lihtsa postituse, kus oleks kirjas mu selle aasta eesmärgid, mida üritan korda saata.
Kirjutan seda selleks, et ühe aasta pärast seda uuesti lugeda ning arutada, kas täitsin kõik ära või mitte ja kui midagi jäi täitmata, siis miks.
So let's start!

1. Olla õnnelik! - kindlasti üks mu põhilisi eesmärke
2. Veeta 2015/16 õppeaasta Saksamaal vahetusõpilasena. - mu üks suurimaid soove
3. Käia välismaal.
4. Lugeda läbi vähemalt 5 inglise keelset raamatut. - armastan lugeda raamatuid, mis on inglise keeles, aga arvestades seda, et olen suurema osa ajast hõivatud, siis üritan kuidagi ikka leida veidikenegi aega, et leida 5 hämmastavat raamatut ning lugeda need läbi
5. Õppida saksa keel võimalikult palju selgeks.
6. Lõpetada 10. klass positiivsete hinnetega.
7. Saada I kollokviumil võimalikult palju punkte. - uurimustöö jaoks vägagi tähtis
8. Saada inglise keele olümpiaadil hea koht.
9. Nautida elu!
10. Elada enda, mitte teiste heaolu nimel. - alati vaja seda meeles pidada
11. Rõõmustada inimesi mu ümber. - rõõmsad inimesed muudavad mind rõõmsaks
12. Teha midagi kasulikku enda tuleviku heaks.
13. Tõestada ennast.
14. Õppida ennast veel rohkem armastama. - alati tuleb alustada iseendast
15. Olla rohkem iseseisvam.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar